Homeycomb.ro

vineri, 25 octombrie 2013

Castiga din afiliere cu site www.2parale.ro

Un site serios de afiliere cu care castigi bani este de 2Parale. Si acest site nu pot spune ca dispune de campanii pentru toate nisele. Eu de exemplu nu am gasit campanii de servicii web (hosting, creare siteuri, promovare online etc.) la care sa aplic pentru a le folosi pe blogul meu, in schimb am aplicat la campania 2Parale care te plateste pentru fiecare afiliat adus si care genereaza vinzari.

Dupa cum am spus si la inceputul articolului, nu dispun de timp suficient pentru a face bani cu acest blog, dar am vrut doar sa vad daca merita sa folosesc siteul 2Parale - si m-am convins ca merita. In citeva zile de la inregistrare am primit in cont 80 lei  in urma citorva clickuri generate. Pot spune ca, numai pentru faptul ca am adaugat un simplu banner pe blog, au inceput sa apara si comisioane, fara a ma implica serios in afiliere.

Niciun comentariu: